В останні кілька місяців почастішали скарги на сервіс одного з найбільших державних банків України "ПриватБанк". Виявилося, що клієнти дійшли до такого відчаю, що доводиться заводити новий мобільний номер, щоб позбутися надокучливих шахраїв. Однак всі старання просто марні.

За словами клієнтів, співробітники банку віддають особисті дані третім особам, які використовують їх в якості незаконної наживи.

Про це стало відомо завдяки публікації на порталі Minfin в розділі для відгуків.

ПриватБанк, скріншот: Youtube
ПриватБанк, скріншот: Youtube

"Зі сплеском шахрайства викраденням сім-карт, я вирішила завести окремий банківський номер телефону, з якого не братиму трубку, який не знають навіть мої рідні. Телефон, за яким я буду спілкуватися лише з представниками банку за допомогою вихідних дзвінків. Рахунок у мене був тільки в Юніверсал. Перш ніж відкрити рахунок в Приват, я зробила, як і задумувала, завела окремий номер і пішла у відділення на Голосіївському проспекті біля готелю Мир (зараз відділення на ремонті) відкривати рахунок. Було це - пів року тому.

Популярні новини зараз
Вистачить на хліб, поповнення рахунку та упаковку насіння: кому з 1 квітня додадуть до пенсії 500 грн Клієнти Monobank залишаються без грошей: доступ до рахунку закривають без попередження Нові правила передачі показників та оплати послуг: газовики попередили про зміни Потрібно бути готовими: що буде з курсом долара до літа
Показати ще

Другий телефон - це не окремий девайс, А Е-сім, встановлена на мій айфон, тому звикнути відразу було складно щоб бачити хто дзвонить. А через рівно тиждень після відкриття рахунку дзвінок з невідомого номера. Я на автоматі піднімаю трубку, а там відділ по заборгованості давно неіснуючого Дельта Банку. Банку немає, відділу теж значить немає. Висновок - це шахраї. Тільки до вечора я звернула увагу, що дзвонили на мій банківський телефон, який не знає ніхто, звернулися по ПІБ, тобто вони знали кому дзвонять.

А це означає, що Приват досить оперативно злив мої дані незрозуміло кому. Я залишила офіційну скаргу в чаті підтримки, скріни є. Через 3 дні зі мною зв'язалася дівчина і запевнила що вони все перевірили, в мою анкету ніхто не заходив, бути такого не могло.", - пише незадоволена клієнтка.

Відгук клієнтки, скріншот: Minfin
Відгук клієнтки, скріншот: Minfin

Раніше повідомляли, Monobank робить з українців шахраїв і блокує назавжди: "Розуміємо, що неприємно".

Як повідомляв Знай.uа, українців обважують на картоплі в два рази, будьте пильні.

Знай.uа писав, українка залишилася без соцвиплат через заблокований рахунок в Ощадбанку: "Шахраї, повне беззаконня".