Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
Підпишіться на Знай у Google News! Тільки найяскравіші новини!
Підписатися В основному анонімні користувачі залишають негативні відгуки на сайті
Однак коли він прийшов, відділення виявилося закрите. Його немає, виїхало.
"Сервіс 10/10. Прийшов я за п'ять хвилин до закриття банківського дня, відповідно, в інше відділення вже не встигну, навіть якщо мені зараз голд клуб менеджер знайде потрібну суму. Попереду три вихідних. Я в захваті. Звичайно ж, з рахунку гроші нікуди не поділися, але ж, бл*ть. Шо ти, @privatbankua, спиш?", - написав користувач в декількох "твіттах".
Кличко заговорив про продовження карантину в Києві: визначили дату
Архівні фото Хрещатика розлетілися мережею: як виглядала головна вулиця Києва 100 років тому
Свинина зустріне великодні свята різким подорожчанням: скільки доведеться віддати за шашлик
"Холостячка" Ксенія Мішина зізналася в коханні найважливішому чоловікові: "Мій Олімп"
Нагадаємо, українці поскаржилися на "нав'язування" послуг у Приватбанку: "Підключили без згоди"
Як повідомляв "Знай.ua", в "Київстарі" розповіли, як українці можуть заощадити більше 30%: розберуться і пенсіонери, і діти
Знай.ua писав, Українка звинуватила ПриватБанк у крадіжці грошей: "Мене обдурили на 14 тисяч". Дівчина розповіла, що виставила свою шафу на продаж в Інтернеті. Коли знайшовся покупець, він запропонував розрахуватися за меблі безготівковим розрахунком, шляхом переказу коштів на банківську карту.