284 голоси – "за"
Одразу після складання присяги щойно обраного міністра охорони здоров'я України Віктора Ляшка парламентарі розглянули подання щодо ще одного важливого призначення. А саме - кандидатури 38-річного Олександра Кубракова, який з листопада 2019 року займав посаду Голови Укравтодору. Подробиці дізнавалися Знай.ua.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
"За" – 284 голоси: авіа-галузь в топі цілей
З офіційною доповіддю щодо подання про призначення Олександра Кубракова Міністром інфраструктури України з трибуни Верховної Ради виступив особисто прем'єр-міністр Денис Шмигаль. І попросив парламентів підтримати це рішення.
Про схвалення даного подання членами профільного Комітету ВРУ заявив і голова Комітету з питань транспорту та інфраструктури Юрій Кісєль.
Втім, попри загальну підтримку, процес обговорення даного питання затягнувся майже на годину. І, врешті-решт, "за" кандидатуру Олександра Кубракова проголосувало 284 народних обранців.
В свою чергу, новопризначений міністр інфраструктури відзначив, що одним з найголовніших пріоритетів в його роботі на цій посаді стане "європеїзація" авіаційної галузі в країні.
"Перш за все, це будівництво та розвиток існуючих аеропортів. Повинна бути створена мережа регіональних аеропортів. Розвиток внутрішніх авіаперевезень – ми все для цього будемо робити", - повідомив в ході виступу Олександр Кубраков.
Проте, для оптимізації цін на внутрішні рейси, як, власне, і для розширення мережі, треба буде здійснити цілу низку кроків в цій галузі.
"Я теж буду просити вашої допомоги, тому що у нас даний ринок не конкурентно здатний, у порівнянні з міжнародними перевезеннями. І звичайно – створення національного перевізника. Всі ці питання складні і вимагатимуть непростих рішень: нових законів та взаємодії всіх гілок влади", - зазначив новопризначений міністр інфраструктури України.
Розбірки з безладом в Укрзалізниці та "бонуси" для пільговиків
Як одну із топ-заслуг Олександра Кубракова на посаді очільника Украавтодору нардепи відзначили відхід України від постійного ямкового ремонту і будування нових якісних доріг за міжнародними стандартами.
А от у переліку головних для України на сьогодні проблем, які має вирішити новопризначений міністр, парламентарі відзначили регулювання пільгового проїзду у громадському транспорті та подолання корупції у торгівлі дозволами перевізникам.
Також серед найголовніших завдань Міністерства інфраструктури – вже фактично "хронічна" проблема налагодження прозорості рахунків АТ "Укрзалізниця".
Зокрема, розібратися із космічними преміями наглядової ради УЗ та, водночас, радянських умов перевезень на фоні систематичного підвищення цін на квитки для пасажирів залізничного транспорту.
Тож про подальший розвиток подій читайте на порталі Знай.ua.
Також Знай.ua повідомляв, що плани з відставки міністра соцполітики Марини Лазебної спровокували "бурю" в Верховній Раді.