Космос не втомлюється дивувати: тепер вченим відомі космічні урагани. Більш того, зафіксували його над Землею.

Про це повідомляє видання New York Post на основі публікації у науковому журналі Nature.

Над Північним полюсом було помічено бурління плазми. На фото це явища нагадує ураган, тому науковці говорять про ці звихрення так. В цьому урагані кружляла плазма, цей “танок” тривав близько восьми годин, а потім зник. Науковці висовують припущення, що такі урагани відбуваються доволі часто, просто до цього їх не було зафіксовано і описано.

Ураган, про який іде мова нині, відбувся ще у 2014 році, проте науковцям з декількох провідних наукових інституцій потрібно було багато часу, щоб вивчити, охарактеризувати і описати це явище. До цього, науці не були відомі можливості формування такого урагану з плазми, а тому наука не цікавилася розробкою цього питання.

Космічний ураган, зображення Nature

Популярні новини зараз
Пенсіонерам нарахують по 940 гривень надбавки: пощастить, як завжди, не всім Хто з українців залишиться без пільг у 2024 році Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів Показники лічильника вже не аргумент: українців змушують платити за світло більше, ніж "накрутили"
Показати ще

Тепер перед науковцями стоїть цілий ряд речей, на якій потрібно дати відповідь. По-перше, чому це явище формується, по-друге, як часто, і, по-третє, чи має це наслідки для Землі, якщо так, які саме. Що ж, схоже, що у науковців непочатий край роботи.

Нагадаємо, вчені наблизилися до розгадки таємничого сигналу з космосу.

Також Знай.uа писав, Вчені зафіксували загадковий сигнал з космосу: ознака позаземного життя.